18 Lut

Dieta kopenhaska – metoda osiągnięcia płaskiego brzucha

Zgrabna sylwetka to pragnienie licznych pań. Idealny brzuch przykuwa wzrok panów. Jednak mało która kobieta może uzyskać taki efekt z łatwością. Niektóre obdarzone przez matkę naturę odrobinę wolniejszym metabolizmem mają problemy z utrzymaniem odpowiedniej wagi. Chcąc im pomóc wymyślono dietę kopenhaską.
Dieta ta to bardzo restrykcyjny i wymagający plan odżywiania. Polega on na rygorystycznym przestrzeganiu czasu przyjmowania pokarmów i piciu minimów dwóch litrów wody codziennie. Każda dietetyczna książka kucharska poruszająca tematykę diety kopenhaskiej zaleci jedzenie bardzo dużej ilości zielonych warzyw. Jednakże ten sposób odżywiania przeznaczony jest jedynie dla ludzi całkowicie zdrowych. Ponadto nie może trwać dłużej niż trzynaście dni. Późniejsze przestrzeganie go staje się groźne dla zdrowia ludzkiego. Jedną z największych zalet diety tego rodzaju jest to, że spora część potraw wchodzących w jej skład jest wyjątkowo mało skomplikowanych do przyrządzenia. Dodatkowo spadek niechcianych kilogramów osiągany dzięki diecie kopenhaskiej jest dosyć prędki a także bardzo łatwy do zauważenia. Pomaga ona zoptymalizować działanie metabolizmu i odmienić codzienne nawyki żywieniowe. Wada jest taka, że jest ona też uboga w składniki pokarmowe i witaminy co czyni ją obciążająca dla organizmu. Często występuje również efekt jo- jo.
Marzenie o płaskim brzuchu nie jest w żadnym wypadku nieosiągalne dla osób o powolnej przemianie materii. dobór właściwego sposobu odżywiania pozwoli na urzeczywistnienie go i cieszenie się piękną sylwetką. Trzeba jedynie pamiętać, że dieta nie jest zabawą i stosowanie jej bez konsultacji u dietetyka, może spowodować poważne konsekwencje zdrowotne.