18 Lut

Zbilansowana dieta odchudzająca

Kobiety, ilekolwiek by nie miały lat, dbają o piękną figurę, dlatego większość z nich próbuje schudnąć przez całe życie. Po świątecznym obżarstwie, przed sylwestrem, na wiosnę, przed wakacjami. Łatwo zrzucają 2,3 kilogramy, jednak w większości przypadków potem wracają do wcześniejszej wagi. I znowu należy się odchudzać. Genialnym sposobem na zgrabną figurę jest poprawnie dobrana dieta odchudzająca.

Dieta poprawnie zbilansowana
Korzystna dla zdrowia dieta mogłaby być opracowana przez specjalistę – dietetyka. Sporządzając tygodniowy plan żywienia będzie zawierać:
– dobowe zapotrzebowanie na energię w zależności od trybu życia,
– dostarczenie różnego rodzaju koniecznych witamin i mikroelementów,
– wzbogacenie w różne składniki swojej diety.

Tak ułożona dieta nie będzie bardzo nudna, zagwarantuje organizmowi wszystkie konieczne elementy, a co najważniejsze nie będziesz mieć uczucia głodu. Najważniejszym warunkiem skuteczności diety jest przestrzeganie paru podstawowych zasad żywieniowych:
– pokarmy spożywamy co trzy godziny,
– konieczne jest dobre śniadanie, gdyż pobudza do działania metabolizm,
– kolacja nie później niż dwie godziny przed snem,
– jemy dużo warzyw i owoców,
– dieta musi zawierać produkty bogate w błonnik,
– unikamy „pustych” kalorii, czyli słodyczy i alkoholu.

Skutki diety odchudzającej można przyśpieszyć np. ćwiczeniami na siłowni, zajęciami fitness czy też suplementami diet przyśpieszającymi przemianę materii.
Najważniejszym czynnikiem skutecznie zapewniającym ładną sylwetkę jest zmiana szkodliwych nawyków żywieniowych i wprowadzona w życie aktywność fizyczna. Auto warto zamienić na rower lub piesze spacery. Będzie taniej i zdrowiej.